JScript

Programação & Desenvolvimento


Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

How I can update this code?

Ir para baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

1How I can update this code? Empty How I can update this code? Sáb 10 Ago 2013, 8:53 pm

Convidado

avatar
Convidado

Hi Convidado

I recently used JS code and it worked normally, but I think they have been updating the browsers and that used the code stopped working.

It works perfectly in Firefox v21.0 (Here Demo)

But unfortunately does not work in Google Chrome v28.0.1500.95, as also does not work in Internet Explorer 11, Comodo and other browsers. (Here Demo)

And my question was, how I can solve these problems or anyone can help me resolve. I am lousy with JavaScript code.

This is the code:



P.S.: I used this site to check the code www.jslint.com

Thanks.



Última edição por Sea em Sáb 10 Ago 2013, 9:17 pm, editado 1 vez(es)

2How I can update this code? Empty Re: How I can update this code? Sáb 10 Ago 2013, 9:01 pm

JScript

JScript
Administradores
Administradores

Olá!

Eu vou analisar e testar seu código, eu só lhe peço que acrescente no seu tópico o nome do fórum em que usa o código e nos informe também onde o adquiriu pois percebi que tem uma palavra em português: agradecido

Note: As our native language is PT-BR, it is evident that you must also post in our language, does not mean we do not know the language EN, is just a convention that is adopted in many forums that I am a member and have that post in their language!
But nowadays it is easy to solve with Google Translator...


So long,

JS

http://autoitbrasil.com

3How I can update this code? Empty Re: How I can update this code? Sáb 10 Ago 2013, 9:08 pm

Convidado

avatar
Convidado

Ok, eu entendo, administro um fórum em espanhol por isso o código é adaptado para a língua espanhola. Vou enviar-lhe a informação por MP.

Desculpe o meu Português, eu estou usando o "Google Tralate".

4How I can update this code? Empty Re: How I can update this code? Sáb 10 Ago 2013, 9:30 pm

JScript

JScript
Administradores
Administradores

Farei a análise e lhe retornarei assim que possível!

JS

http://autoitbrasil.com

5How I can update this code? Empty Re: How I can update this code? Ter 13 Ago 2013, 1:04 pm

Convidado

avatar
Convidado

Ok, eu vou esperar a sua resposta. Obrigado.

Conteúdo patrocinado



Ir para o topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos